کد خبر 1654209
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
تهران

از فردا تا چهارشنبه (۲۹ مهر تا ۲ آبان) به‌خصوص بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه کاهش محسوس دما، گاهی بارش باران و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر امروز تا فردا (۲۸ و ۲۹ مهر) در بیشتر مناطق استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی به‌طور متناوب گاهی وزش باد شدید، با احتمال خیزش موقت گرد و خاک یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار خواهد بود.

همچنین با گذر موج نفوذ و گسترش توده هوای سرد و بروز ناپایداری‌های همرفتی از فردا تا چهارشنبه (۲۹ مهر تا ۲ آبان) به‌خصوص بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه کاهش محسوس دما، افزایش ابر، گاهی بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۹ مهر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و طی دوشنبه (۳۰ مهر) نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس